Pagina's

woensdag 9 april 2014

Unboxing Goodiebag The Body Shop

Vandaag was ik uitgenodigd voor de VIP avond van The Body Shop. Daar werd namelijk de nieuwe lente make-up collectie gepromoot. Ik kreeg make-up advies en kocht wat lente make-up maar daar komt nog een review van! 

Ik kreeg namelijk ook een goodiebag mee. Ik zal hem nu voor jullie unboxen.

In dit bekende kartonnen tasje waren de goodies verpakt. Het was echt een verrassing want het was dicht gemaakt met een groen lintje!


Er zaten twee heerlijke proefjes in! Zoals je op onderstaande foto kan zien. Ik zal ze snel uitproberen! Maar aan de naam te zien wordt het vast een verwennerij!


Okeeee, het is even wat moeilijk te lezen want blogger heeft m'n foto gedraaid. Enfin, dit is Born Lippy Framboise! Een hip lente kleurtje voor je lippen dat smaakt naar framboos. 


Zoals je kan zien is de kleur wel een beetje fel maar eenmaal een Swatch bleek het toch een subtiel kleurtje!


Deze kost in de winkel: €1,05.

Ik heb snel last van een geïrriteerde huid. Niet alleen met het opbrengen van make-up maar ook met het eraf halen. Ik ben dan ook heel blij dat onderstaande oog make-up remover in m'n goodiebag zat met Camomile. Dit is speciaal voor de gevoelige huid bij je ogen. Dit is een sample maar een grote fles van 250ML kost €12 in de winkel!


Scrub van kokos noot! Heerlijk om de dode huidcellen mee te verwijderen. Ik heb deze al eens eerder gekocht en ik weet uit ervaring dat je er een super zacht velletje voor terug krijgt en hij ruikt ook nog eens heerlijk. Prijs bij 200ML: €15



Je zou dit bij het zien van de verpakking en ruiken van de inhoud bijna als limonade op willen drinken. Oke doe dat maar niet maar onder de douche kan je je huid wel laten drinken van deze heerlijke raspberry's. Niet alleen schuimt deze showergel goed, hij laat ook nog eens een heerlijk geurtje achter! Prijs in de winkel bij 250ML: €7.



Ik weet dat deze lijn van The Body Shop een weldaad voor je gezichtshuid is. Daarom ben ik ook zeer benieuwd naar dit gezichts masker. Het is gemaakt op basis van Soya en daar word ik sowieso al blij van. Voor een pot van dit masker ben je in de winkel €18 kwijt.



Daarnaast kreeg ik nog een stem formulier voor een persoon in mijn omgeving die zich heeft ingezet voor sociale verandering in het dierenwelzijn, mensenrechten of de natuur & het milieu. 
Je kan dan een goodiebag van €100 euro winnen en mee naar de uitreiking van de award.


Daarnaast zat er een folder bij voor gezichtsverzorging en make-up advies. Je kan dan zelf uitzoeken wat het beste bij je past doormiddel van de test:


Ik hoop dat jullie hebben genoten van dit unboxing blog. En natuurlijk vraag ik of jullie mij willen volgen:

Instagram: degroenewereldverbeteraar 
Facebook: De Groene Wereldverbeteraar
Twitter: Moos Groene Wereld
Google+: De Groene Wereldverbeteraar

XOXO

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie achter