Pagina's

zaterdag 22 februari 2014

Sample Sale: Modemusthaves Pop-Up

Hoi Iedereen,

Gisteren was ik naar de (3 dagen durende) sample sale van Modemusthaves! 

Modemusthaves is gestart door Elise zo'n 2 jaar geleden en inmiddels uitgegroeid door 1 van Nederlands' grootste mode webshops.

Gisteren toog ik met een vriendin richting de Haarlemmerdijk 41 in Amsterdam waar deze pop-up store gevestigd. Het was overduidelijk dat deze webshop populair is want er stond een enorme rij buiten te wachten. Wij sloten aan en mochten na anderhalf uur wachten, fotoshoot en parfum test naar binnen. De super cute pop-up store hing vol met items die ik al had gespot op de app. En hoe hebberig wordt je dan als de kortingen oplopen tot zo'n 80%???

Ik nam het volgende mee:

- zwart biker jasje voor in het voorjaar. Met studs op de schouderpartij en vlindervormige rits die ook zijn bewerkt met studs. Het model is uiteenlopend en lekker stoer! €25 


- IT-shirt wit met de tekst: 'Last Clean T-shirt; i'ts laundry day. Leuke pakkende tekst en een tekst die wel op mij van toepassing is. ;-) €10


- Biker shoes: met gouden details en een klein hakje. Het model maakte mij verliefd! €10


- IT trui 'hipster' zoals je al op bovenstaande foto ziet zwart met witte letters. Ik hou wel van opvallend! De kwaliteit is katoen met aan de binnenkant een heerlijk zacht stofje. €10


- Super leuk tuniek jurkje. Dit is geen katoen maar viscose. Normaal gesproken ben ik daar niet zo van maar deze kon ik niet laten hangen. De onderkant is golvend en aan de achterkant zit een gouden ritsje. De kleuren zijn: groen/zwart/rood en wit en het heeft een leuk Aztek printje! €10

 

En deze leuke stoffen Limited Edition tas kreeg je er gratis bij als je voor €20 of meer kocht. De tekst is ook op mij van toepassing maar ach op welke 'fashionista' niet ?! ;-) 

Ook kreeg ik nog een verlaat b-day present van vriendinnetje: een snorren horloge. :-) is ie niet mooi?! 


En nu vragen jullie je misschien af wat dit met mijn lifestyle te maken heeft. Ik koop zoveel mogelijk tweedehands vintage kleding maar ik vind het leuk dit met 'nieuw' te combineren maar er niet de 'nieuwprijs' voor te betalen! En aangezien  ik deze style ook super vind, vond ik dit een goede reden dit aan mijn collectie toe te voegen. En bovendien: in mijn opinie is het over 10 jaar nog steeds HIP!  


Voor wie vandaag en gisteren gemist heeft, morgen is je LAATSTE KANS!
Open: 10-18u. Haarlemmerdijk 41

Wie is er ook geweest?! Wat kocht je?!

Laat een reactie achter!!

X Maartje

P.s: Like en Deel deze blog. Volg mij hier/ op Twitter: moow23, op Facebook: De Groene Wereldverbeteraar. Op instagram: De Groene Wereldverbeteraar en hou de updates in de gaten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie achter