Pagina's

donderdag 6 februari 2014

Groen met HEMA: Voorjaar 2014

Vandaag was ik op het HEMA hoofdkantoor om de nieuwe voorjaars collectie te mogen bewonderen.

Bij binnenkomst en na registratie werden we, Jorienke.nl en ik wat drinken aangeboden. 

Aangezien ik dol ben op groene sapjes koos ik meteen daarvoor.

 
Dit is: wortel, mango, appel

 
En dit is: komkommer, appel.

De onderstaande vond ik het lekkerst omdat deze lekker verfrissend is en een goede, niet overheersende smaak achterlaat in je mond.

Wil je wat meer 'bite' dan ga je voor de eerste variant.

Het is 100% puur. Zonder toevoegingen.

Ze zijn te verkrijgen in alle 'Take Away' vestigingen in Nederland vanaf week 14.

Over 'Groen' en 'Biologisch' gesproken....

HEMA gaat goed mee in de tijd! 
Anno 2014, week 14, kan je in de zit horeca van HEMA namelijk Biologisch Yoghurt (roomijs) bestellen.

Er zijn een aantal varianten namelijk:

- Biologisch Yoghurt IJs Bosvruchten
- Biologisch Room IJs Vanille/ Aardbei
- Biologisch Room IJs Chocolade
- Biologisch Room IJs Vanille

En last but not least is er ook aan de kinderen gedacht:

- Biologisch Room IJs die kinderen zelf kunnen versieren met de verschillende toppings zoals: aardbeien, smarties, chocoballetjes, nootjes en slagroom!!

En natuurlijk nam ik ook de proef op de som! Ik kon natuurlijk niet achterblijven...

Ik koos voor Biologisch Yoghurt IJs met Bosvruchten en wat was die lekker!!!!

Je krijgt een gigantische ijs coupe met ijs in een meeneem verpakking. Je ziet de kleur van de Bosvruchten al in het IJs verwerkt zitten. En wanneer je het proeft, proef je de natuur. Pure ingrediënten, niks geen conserveringsmiddelen of andere toegevoegde waardes...... Heerlijk! Ik ben verslaafd! Ook aan de mooie verpakking! Het spreekt Biologisch Puur Natuur!!


MMmmmmmmm!!!!!


Uiteraard kan je ook genieten van het standaard Biologische assortiment bij de HEMA aan levensmiddelen..... Een kleine greep: 






Hoe vinden jullie deze toffe producten ?! Helemaal HEMA????
Zou je het gaan kopen?! 

Over Groen gesproken......

Tuinieren maakt een mens blij, lekker met de handen in de aarde wroeten, genieten van de buitenlucht, hoofd leegmaken, tuinkruiden zaaien......

HEMA heeft handige verpakkingen zodat je direct zelf aan de slag kan met je eigen mini kweektuintje!


Met dit Greenhouse kan je aan de slag voor je eigen moestuintje!!

De 'Moes' kan bestaan uit de volgende ingrediënten:


Of de volgende met een handig kweekbakje erbij:



Zie hier het uiteindelijke resultaat van de basilicum!!! Eet smakelijk!!

Ook nog even de nieuwe tools showen voor de mensen die bijvoorbeeld geen zwarte vingers willen krijgen of et ergonomisch willen toepassen:



Ik vind de lay-out van de producten heel erg spreken. Het is duidelijk wat erin zit. Er staat duidelijk beschreven hoe je te werk moet gaan en het verpakkings materiaal is vriendelijk en goed voor het milieu.

En als we dan toch bezig zijn dan wil je ook een goed outfit want van tuinieren krijg je het warm: 






Dan hebben we hier de 'natural' lijn voor de huid. Maar pas op. Als je een super gevoelige allergische huid hebt, dan moet je deze producten laten staan. Er zitten hier uiteraard planten in verwerkt maar juist dat maakt overgevoelig. De Allergenen die erin zitten foppen je namelijk.

Ik vind het aan de andere kant wel heel prettig dat HEMA de natuurlijke kant van zichzelf laat zien ook in huidverzorging. 

En dan nog even dit:

We kregen nog even een staaltje geschiedenis mee van HEMA toen en nu: een greep uit de collectie van vroeger..... Ik ben verliefd!!


Te gek toch die flesjes!!!!

 
En deze dan!! Mag ik terug in de tijd?!



En dit is dan vast een lekker tussendoortje !!! En nog verantwoord ook!! Voor allerlei activiteiten voor jou ( en je kind) maar Jip en Janneke zijn al zo vintage als ik weet niet wat!!

Check dus ook even de nieuwe lijn voor dit voorjaar!!


Is het niet zoet?! 


Inclusief een lieve opblaasbare Takkie! Die je mee kan nemen naar het Zwembad!! 

En zoals het in het boek vermeld staat: 

'Takkie is Zoek' dat zal nu niet meer kunnen gebeuren met zo een levensgrote Takkie onder je hoede!!

Lieve Volgers,

Wat vinden jullie van de groene lijn van de HEMA?! 

Laten jullie een reactie achter?!

Volg mij ook op Facebook:
Degroenewereldverbeteraar 

Instagram:

Degroenewereldverbeteraar 

Bloglovin':

Degroenewereldverbeteraar 

En Twitter:

Moow23 

2 opmerkingen:

  1. Mooi dat de HEMA wat duurzamer lijkt te worden. HEMA scoort nog niet zo bijster goed op rankabrand.nl, dus een inhaalslag valt er nog wel te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ze veranderen hun lijnen zodat ze kunnen voldoen aan hun duurzaamheids eis!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter