Pagina's

zaterdag 24 augustus 2013

Aaibare Snor


Lange tijd was DE SNOR een taboe. Mannen scheerden volgens ‘de trend’ massaal hun snor af aangezien ze er niet dood mee gevonden wilden worden.

Nu vele jaren later is dat aanzienbaar veranderd en is DE SNOR uitgegroeid tot een massale trend…

Niet alleen de mannen laten hem weer in volle glorie staan, ook de vrouwen zijn helemaal gek van deze trend die nu alweer ruim twee jaar aan de gang is.

DE SNOR is een waar ‘mode item’ geworden en je kan het zo gek niet bedenken of er staat ergens een snor op afgebeeld. En niet alleen een standaard snor…. Je hebt ze in de meest aparte vormen en maten.

Ik zelf ben ook een ware snorren-fanaat en heb dan ook de meest gekke items. Te denken valt aan een legging met snorren erop afgebeeld, sieraden met snorren, een gum, een T-shirt met snorren van over de hele wereld……En een tas!!!!

De tas kreeg ik van ‘De Snorrenfabriek’.

Dit bedrijf is gestart door Yira en Eelke. Zij zijn tassen gaan ontwerpen waar zijzelf en het milieu blij van zouden worden. Een wereld waarin iedereen gelijke rechten heeft op het gebied van werk met betrekking op de kosten. Ook de grondstoffen die gebruikt worden moeten biologisch zijn of duurzaam worden geproduceerd.

Daarom zijn ze op zoek gegaan naar fairtrade tassen.

De snor op de tasjes is gemaakt van wol en hebben de meisjes eigenhandig geknipt en op de tassen genaaid. Het zijn aaibare tasjes geworden want de snor is lekker zacht.
 
 

 

Ik ben helemaal fan!! Het is fijn om te weten hoe een artikel wordt geproduceerd. Je loopt dan met een blijer gevoel op straat dan dat je dat niet weet en bovendien je kan DE TAS met recht volop SHOWEN en reken maar dat je reacties krijgt!!

MIJN TAS heeft inmiddels een aardige reis achter de rug want hij ging mee naar Frankrijk:

 

Reacties:

 

-         Quel beau sac vous avez obtenu ce ? ( mooie tas waar heb je die vandaan ?)

 

-         Sac Unique (unieke Tas !)

 

-         Pourquoi y at-il une moustache sur ce sac? (waarom staat er een snor op de tas ?)

En ik natuurlijk vertellen...... wat was ik blij dat de Franse jeugd ook Engels op school krijgt als vak !! ;-)

En uiteraard maakte ik reclame voor deze geweldige tas die, elke dag aan mijn rechter zijde hangt... is het niet voor de boodschappen dan is het wel om m’n sportkleding in te vervoeren, ga ik wandelen met de kinderen van mijn werk dan zitten er pampers en soepstengels in... DE TAS, MIJN TAS blijft mij iedere dag trouw en is super stevig !!!

 

Jaloers ? Ga dan naar :

 
http://www.snorrenfabriek.nl/shop/tas/  en check gelijk de andere snorrentas die de meisjes gemaakt hebben en natuurlijk ook de leuke shirts !!

 

En wees er snel bij.... Want van deze tasjes is maar een gelimiteerde oplage gemaakt !!

 

Tot slot nog even dit :

 
Het geld dat verdiend wordt van het verkopen van de artikelen, wordt ingezet voor duurzame projecten. Het project dat al een poosje gaande is, is de volgende;

 
Bij de verkoop van 20 artikelen adopteren de meisjes een kip die een goed leven zal krijgen. Wie wordt daar nou niet blij van?!
 
 
Ik hoop dat ik jullie enthousiast gemaakt heb met deze blog en dat jullie genoten hebben van het verhaal!!

 
Voor meer mooie blog reviews  raad ik jullie aan om mij te volgen.

X van Maartje

 
www.DeGroeneWereldverbeteraar.blogspot.com ook via Google+ en Facebook via bovenstaande link!!

Like & Share en laat een reactie achter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie achter