Pagina's

vrijdag 31 mei 2013

Is Henna Plus echt wel zo 'GROEN'?

Je kent het wel.... De eerste grijze haren komen tevoorschijn en je bent jong... Een grote Hel!! Je rent naar de winkel en laat je een pak haarverf aansmeren door een verkoopster. Ik deed dat natuurlijk ook en aangezien ik al verschillende types Henna haarkleuring geprobeerd had, ging ik nu voor Henna Plus; goudblond. Een prachtige kleur, lekker zomers en goed voor m'n haar.......Althans.......

Vandaag was ik uitgenodigd in: 'Instituut haar en gezondheid' van Dianne Te Mebel ( Wie is Dianne? Dianne wilde vroeger graag dierenarts worden want ze was gek van dieren en van de natuur. Ze heeft de Middelbare Landbouw School gevolgd. Via deze school kon zij stage lopen in een kapsalon en dit was een unieke kans en die kans heeft zij gegrepen. Uiteindelijk bleek dat zij een ondernemer is die veel affiniteit heeft met de natuur. Zij is met natuurlijke haarproducten gaan werken toen een klant haar vroeg of zij het haar van de klant wilde verven met Henna. Zij is toen gaan experimenteren met producten zoals koffie en rode wijn. Zij werd blij van deze mooie producten en ook de geur deed haar veel. En het uiteindelijke kleurresultaat deed haar goed. Het uiteindelijke resultaat van het haar was 'Een gezonde Coupe'. vanaf dat moment was haar visie op haarverven veranderd...chemische troep komt er bij Dianne niet meer in...Maar alleen 100% natuurlijke Henna.) in het prachtige Amsterdam Centrum. 

Ik maakte kennis met Dianne en had meteen een 'thuiskom' gevoel. De salon straalt rust uit en zo voelt het ook. 

Ik werd meteen verwend met een kop verse muntthee en kreeg een rondleiding door de salon. 

Vervolgens nam
Dianne mij mee naar boven om mij een make-over te geven. Dianne keurde mijn haar en haarkleuring en zei; wat is dit?! Waarop ik enthousiast antwoordde: Henna Plus!! Waarop Dianne mij vertelde dat Henna Plus geen natuurlijke haarkleuring is. Terwijl dat wel wordt beweerd door het merk. Groene verpakking etc..... Maar de Plus betekent 'Chemisch'

Zo..... Daar was ik dus mooi voor het blok gezet.

Dianne zou ervoor zorgen dat mijn haar een goede make-over zou krijgen zonder 'chemische' producten. 

In samenspraak met Dianne ben ik gegaan voor een Mahonie achtige kleur voor mijn haar. (Dit is 1 van de 25 haarkleuringen die Dianne gemaakt heeft)

Hier zie je de bereiding voor de inzet:


De Henna in een mooi emaille schaaltje.



Er is hier gebruik gemaakt van een extra toevoeging zodat de intensiteit van de kleur zou toenemen.


Dianne deed er heet kraanwater bij en begon de Henna te mengen. 


En de Henna was klaar om aangebracht te worden in mijn haar.

Na het inbrengen mocht het even 45 min. intrekken en had ik een mooie Duurzame Warmtecap op. (Tevens ontworpen door Dianne) 


Vervolgens werd mijn haar uitgespoeld en geknipt en had ik een kapsel om van te dromen...

Zoek de verschillen:

Voor:


Na:


Samen met Dianne :-) 

Ben je enthousiast geworden na mijn blog en wil je ook zo verwend worden door Dianne???

En de geheimen weten van deze producten?!






Check dan de website van Dianne:

www.diannetemebel.nl 

www.instituuthaarengezondheid.nl (tevens met webshop waar je het starterspakket kan bestellen om
Zelf aan de slag te gaan met de exclusieve henna haarkleuring van Dianne met gebruiksaanwijzing en andere fijne stuff voor een heerlijk Henna moment)


Social Media:
Facebook: Natuurlijke Haarverzorgingsproducten

Twitter: @diannetemebel

En check haar eigen documentaire op EO.nl via Het programma: Melk en Honing.

Via deze weg bedank ik Dianne voor de fantastische make-over. Mijn dag kan niet meer stuk en ik heb mijn kapper gevonden...

DE GROENSTE KAPPER VAN AMSTERDAM!!!!!





Like & Share mijn blog en laat een reactie achter!!!

Met vriendelijke groeten van:

Maartje 

P.S. :


;-) 







1 opmerking:

  1. Hai Maartje, ontzettend leuk om jouw haar te mogen doen wat ben je er van opgeknapt;-) Mijn complimenten over de blog die je hebt geschreven, dat heb je super leuk gedaan!! Tot snel maar weer, hartelijke groetjes Dianne te Mebel

    BeantwoordenVerwijderen

Laat een reactie achter